Zgjidhni Radion Tuaj Të Preferuar Të Ndegjoni Live Këtu!

VEMENDJE!

Kjo faqe e internetit është përkthyer automatikisht. Ju lutem mos harroni, kur ju lexoni këtë.

Sunday 1 November 2009

onlineTV


onlineTV


koncept / design

onlineTV është më shumë se vetëm një Mediaplayer thjeshtë; onlineTV është Player Multimedia! Me sipërfaqe intuitiv përdorues kanë qasje në media të ndryshme, p.sh. për 400 më tepër si TV dhe radiostations, aq më tepër se 130 servers Webcam, aq më tepër se 80 gazeta të drejtpërdrejtë, aq më tepër se 200 Musicvideo dhe shumë më tepër ... onlineTV lejon Radiostreams regjistruar të qetë për të Vala apo MP3 file. Me Toolbar onlineTV keni qasje në çdo kohë për të gjitha shënimet onlineTV direkt nga interneti dhe Windows Explorer. Kështu që ju mund të luajnë transmetues tuaj të preferuar me disa klikime miu duke kërkuar web. Këngë juaj e preferuar është luajtur në radio dhe ju do të donte të regjistruar atë? Montimi mënyrë të barabartë në një skedar MP3 për MP3-Walkman? Ju mund, me onlineTV është thjesht vetëm një mouse-click, prodhimi aktual është marrë dhe për të shpëtuar si Vala apo MP3-File. Rregullimi automatik nuk lejon në këtë mënyrë një nivel mbi-rregullimin e pranim, njohje gjetjen (ndoshta të panevojshme) pranimin e interpretim gjurmimin. Convert WAV files ne MP3 kompresuar-Format ... me converter integruar lojë për fëmijët! Definimi cilësinë e dëshiruar dhe një mouse-click dhe ju got it. onlineTV përmban disa qindra e videos nga të gjitha vargjet, të cilat janë të renditura në mënyrë të qartë sipas të përkthyesit. Ju do të donin të shihnin këngën tuaj të preferuar me video përkatëse, pa pritur orë për atë në televizion? Nuk ka problem me onlineTV! Dhe mirë: hyrje-lista është zgjeruar rregullisht, kështu që ju të merrni hyrat gjithnjë e më shumë. Një tjetër risi është Krijuesi AVI: me ndihmën e të cilit ju mund të sigurojë tuaj AVI Videofile bazuar në dosjet tuaja personale bitmap. Sigurisht me musicfile tuaj të preferuar Vala sfond. Por ende më të mirë: onlineTV është Freeware!



Software Çmimi: Freeware

Software Version: 1.8.0.200

Software-Release Date: 7-29-04



Size: 1,848 MB

Platformë: Win95, Win98, WinME, WinNT 4.x, Windows2000, WinXP



Download Page: onlineTV Download

No comments:

Post a Comment